Yavru Köpeği Diri Diri Yaktılar

Öncelikle blogumda çoğunlukla eğlence ve genel kültürle alakalı içerikler paylaşmaya çalışıyorum. Yani henüz yazmaya başlayamadım. Lakin bazen bu tarz içerikleri gördüğümde, bunu paylaşmak insanları bilinçlendirmek istiyorum. Bu videoyu dün bir arkadaşım gösterdi ve kanım dondu. Yanımda yatan 2 aylık “jack russel” cinsi köpeğim varken izledim ve sıkı sıkıya sarıldım ona.

Bazen humanizmin, o kadarda iyi bir şey olmadığını düşünüyorum. Yavru bir köpek var 3 tane kendini bilmez veledin elinde. Yavruya ip bağlamışlar ve üzerine benzin döküp aleve veriyorlar. Çocukların yaşı çok ufak belliki, ama ne kadar ufak olsada eve çocuktur yapmıştır diyemiyoruz. Çocuklara verilen eğitim, kültür, canlılara bakış açısı, yaşama verilen değer sıfır. Varsa çevrenizde bu tarz yaklaşımlar, lütfen hemen savcılığa başvurun. Sosyal medyada gerekli bilgilendirmeyi yapın ki, hiç yoktan devamında gelen nesil canlılara verilmesi gereken değeri anlasınlar. Direk videoyu bloguma yükleme istemedim, video aşağıdaki linktedir. Lütfen çocuklarımızı hayvan sevgisiyle yetiştirelim, onlarında canlı olduğunu, hatta insanlara göre daha da sevgi dolu olduklarını anlatalım.

Yavru Köpeğin Yakılma Videosu İçin Tıklayın

 

Haber kategorisinde yayınlandı

Tags: , , ,

Kalıcı Bağlantı Yorum bırakın

Bir Cevap Yazın

Follow DarKafa Sanat Tasarım ve Teknoloji Haberleri on WordPress.com

Blog İstatistikleri

  • 252,819 kişi buradaydı.

Yazarlar

