WWF: Bunun #Sonselfie olmasına izin verme

Öncelikle sizi farklı bir haberle buraya çekmiş olabiliriz. Ama ne yazık ki bunun gibi sosyal sorumluluk hareketleri çok da ilgi görmüyor. WWF-Türkiye ve 41? 29! gençlere yönelik bir kampanya için  Snapchat uygulamasını kullandı. Snapchatüzerinden yürütülen ve hızla sosyal ağlarda paylaşılmaya başlanan #Sonselfie kampanyası yeryüzünün nesli tehlike altına girmiş canlı türleri konusunda farkındalık yaratmayı ve kullanıcıları bu türlerin korunması için harekete geçirmeyi amaçlıyor.

#sonselfie-maymun

41? 29!’dan Alemşah Öztürk; “Snapchat, gençlerin yaşadıkları anı fotoğraf ya da kısa videolar aracılığıyla arkadaşlarıyla paylaşabilmek için kullandıkları bir uygulama. Tıpkı gerçek anılarımız gibi kullanıcılar tarafından paylaşılan anlar sadece birkaç saniyeliğine görünür hale geliyor ve kayboluyor

#sonselfie-panda

Snapchat ve gerçek yaşam dinamiğinin arasında bu benzerlikten yola çıkarak nesli tehlike altındaki türler için selfie fotoğrafları yarattık ve bunlara #Sonselfie dedik.  Bu fotoğraflar, Snapchat kullanıcılarına ulaştıktan birkaç saniye sonra kayboluyor.  Amacımız, bu türlerin gerçek hayatta kaybolmaması için kullanıcıların harekete geçmesini sağlamak” dedi.

#sonselfie-tilki

WWF-Türkiye Genel Müdürü Tolga Baştak; “İnsan nüfusunun ve etkisinin hızla arttığı yüzyılımızda aynı gezegeni paylaştığımız hayvan türleri birer birer yok oluyor. 1970-2008 arasında dünya genelinde biyolojik çeşitlilik yüzde 30 azaldı. WWF olarak dünyanın dört bir yanında yürüttüğümüz çalışmalarla nesli tehlike altındaki türlerin geleceğini güven altına almayı amaçlıyoruz.  Gücümüzü, milyonlarca insanın çalışmalarımıza verdiği destekten alıyoruz.

#sonselfie-vasak

Gençlerin bu konuya olan duyarlılığı, sadece anlık bir farkındalık yaratmakla kalmayacak, aynı zamanda koruma çalışmalarımızın geleceğe taşınmasına yardımcı olacak. Bugün dünya üzerinde akıllı telefon sahibi olan insan sayısı 1.75 milyar.

#sonselfie-kutup-ayisi

#Sonselfie fotoğraflarının, özellikle genç hedef kitle tarafından yaygınlaştırılarak Snapchat platformunda kutup ayısı, kaplan, boz ayı, vaşak gibi türlerin yardım çağrısına kulak vermelerini istiyoruz. Basit bir hareketle fark yaratmak isteyen herkesi kampanyaya katılmak için Snapchat uygulaması üzerinden wwf_turkiye kullanıcı adıyla WWF-Türkiye’yi takip etmeye davet ediyoruz.” dedi.#sonselfie-kurt

Kampanya şimdiye kadar selfie, konseptli yapılmış en iyi farkındalık projesi. Her zaman doğaya ve nesli tükenmekte olan hayvanlara karşı farkındalığımızın olduğunu düşünsekte, gün sonunda yaptığımız şey aynı, unutmak. http://www.wwf.org.tr/#sonselfie-kaplan

Aldığınız ekran görüntüsünü #sonselfie hastag’i ile twitter başta olmak üzere sosyal mecralarda paylaşmak faydalı olacaktır.

#sonselfie-ayi

Haydi hiçbir şey yapamıyorsanız paylaşın. WWF’ye destek olun; https://destek.wwf.org.tr/

#sonselfie

Kaynak; http://www.campaigntr.com/2014/04/09/71781/wwf-bunun-sonselfie-olmasina-izin-verme/ ve ben.

 

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

Follow DarKafa Sanat Tasarım ve Teknoloji Haberleri on WordPress.com

Blog İstatistikleri

  • 254,018 kişi buradaydı.

Yazarlar

%d blogcu bunu beğendi: