Seçimlerle Alakalı 35 Eğlenceli Caps

30 Mart 2014 yerel seçimleri yurtta şaibelerle geçti. Sonuçlanan il ve ilçeler, itiraz edilen bölgeler, değişen başkanlıklar ve itiraz edilen büyükşehirlerle bir kez daha demokrasiden uzak olduğumuzu gösterdik. Kuzey Kore’deki yöresel danslarla geçen seçimleri çok kıskanır oldum. Özellikle dünkü görevli olduğum okul ve çevresindeki saçmalıkları gördükçe. Ne zaman adalet yerini bulur ? Hak yerini buldu mu gerçekten ? Bunu halkın vicdanı göstermedi maalesef ! Halkımız oy pusulaları yaktı, halkımız seçim pusulalarının gittiği otobüsleri durdurdu, halkımızı oylarını korumaya çalıştı, halkımız oylarını korumaya çalışan insanları ekarte etmeye çalıştı. İyice uçlaştık. “Umuyorum gidişat hepimiz için iyi olur” demek bile sahtekarlık olarak geliyor bana. Neyse bu kadar alakasız bir başlıkta neden abarttım bilmiyorum. Bloğun isminden de anlayacağınız üzere biraz yazmak amaçlı açsamda bu bloğu insan vazgeçiyor. Halk geyikten anlıyor, halk taşaktan anlıyor, gerçekleri konuşmaya ne gerek var kardeşim, hak bize.

Seçimler şaibeli geçti dedik ve bunun stressini halen yaşıyoruz ama sosyal medya saolsun eğlenceli ve bir o kadar manidar içerikleriyle yine güümsetmeye devam ediyor. İşte size en çok paylaşılan 35 seçim caps’i;

 

Yorum bırakın

Follow DarKafa Sanat Tasarım ve Teknoloji Haberleri on WordPress.com

Blog İstatistikleri

  • 279.076 kişi buradaydı.

Yazarlar